Voor leveranciers
Waar en wanneer leveren?
Alle leveringen gebeuren aan het Centraal Magazijn, tenzij anders vermeld op de bestelbon. En dat op elke werkdag tussen 8.00 uur en 12.00 uur.
Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven,
Centraal Magazijn Hendrik Consciencestraat zr. nr,
Ingang Leveringen,
B-3000 Leuven.
Contactgegevens van deze dienst
T.: 016 20 92 18
E.: bestellingen@hhleuven.be
Heb je vragen over contracten, overheidsopdrachten?
Neem dan contact op met de dienst aankoop
T.: 016 20 92 75
E.: irouchka.moyersoen@hhleuven.be
Onze aankoopvoorwaarden
Onze algemene aankoopvoorwaarden zijn van toepassing op al onze bestellingen. Download ze hier.
Leveranciersboekhouding
Facturen ontvangen we graag als pdf-bestand op het e-mailadres crediteuren@hhleuven.be
Ben je niet in de mogelijkheid om je factuur digitaal te versturen?
Dan kan je die versturen via post:
T.a.v. Leveranciersboekhouding
Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven
Naamsestraat 105,
3000 Leuven
We kunnen ook e-invoices (verzending in EDI formaat) ontvangen.
Heb je hierover vragen of heb je meer informatie nodig?
Neem dan contact op met onze leveranciersboekhouding.
T.: 016/20 95 11
E.: crediteuren@hhleuven.be
-
Verwerk je persoonsgegevens?
Als je persoonsgegevens verwerkt, of dat nu personeelsgegevens of patiëntengegevens zijn en op welke wijze dan ook, moet je de verwerkersovereenkomst in vullen, ondertekenen en bezorgen aan johan.konings@hhleuven.be .
Afdrukken -
Kom je een toestel (medisch of niet-medisch) in dienst stellen?
Dan moet je je houden aan onze indienststellingsprocedure.
Afdrukken -
Voer je werken uit in het ziekenhuis?
Aannemers en leveranciers van alle werken, herstellingen, onderhoud en elke andere acties uitgevoerd op de site van ons ziekenhuis, moeten zich houden aan de specifieke bepalingen beschreven in onderstaande documenten.
- Intern reglement voor werken uitgevoerd door derden.
- Richtlijnen bij bouwen of verbouwen en bij technische waakzaamheden.
-
Komt iemand van je team ons operatiekwartier?
In dat geval moet je als leverancier kunnen garanderen dat jij en je personeelsleden het uittreksel van het reglement van inwendige Orde van het Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven vzw voor het operatiekwartier hebben gelezen en zullen toepassen.
Daarvoor dien je bijlage 1 van dit document in te vullen en te versturen naar an.vanasbroeck@hhleuven.be
Afdrukken
Downloads
- Algemene aankoopvoorwaarden Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven
- Verwerkersovereenkomst persoonsgegevens
- Werkwijze voor leveranciers omtrent indienststelling medische toestellen
- Intern reglement voor derden
- Drieluik veiligheid bouwwerken - risico 1
- Drieluik patiëntveiligheid bouwwerken - risico 2
- Drieluik patiëntveiligheid bouwwerken - risico 3
- Drieluik patiëntveiligheid bouwwerken - risico 4
- Akkoordverklaring intern reglement bezoekers operatiekwartier